در این مجله به شما نکاتی را آموزش می‌دهیم که بتوانید هر چه زودتر به سطح مطلوبی در زبان‌های خارجی برسید.

۲ مطلب در فروردين ۱۴۰۰ ثبت شده است

8 اپلیکیشن برتر برای یادگیری زبان انگلیسی

اپلیکشن‌های موبایلی یکی از بهترین راه‌ها برای یادگیری هستند. زیرا که همیشه در دسترسند کار کردن با آن‌ها آسان است و معمولا به صورت جذاب و فان طراحی شده اند. تقریبا یک کلاس درس کوچو در گوشی خود دارید و هر گاه که احساس کردید وقتی برای یادگیری دارید یا حوصله‌تان از کارهای روزمره سر رفته است می‌توانید به این اپلیکیشن‌ها مراجعه کنید. بعضی از این اپلیکشن‌ها زا می‌توان حتی جایگزین یک کلاس درس حضوری کرد.

در ادامه 8 مورد از بهترین اپلیکشن‌های آموزش زبان انگلیسی از نظر وبسایت oxfordhousebcn.com را به شما معرفی می‌کنیم.

 

بهترین اپلیکیشن‌های یادگیری زبان انگلیسی

1- دولینگو

بدون شک یکی از بهترین‌ها در زمینه آموزش زبان (نه تنها انگلیسی بلکه 19 زبان دیگر!!) دولینگو است. این اپلیکیشن ادعا می‌کند که 34 ساعت یادگیری از این اپلیکیشن معادل یک ترم کامل دانشگاه است.

با چالش‌های روزانه و جدول امتیازاتی که ایجاد کرده این اپلیکشن یادگیری زبان را به صورت مسابقه‌ای درآورده است که هرکسی سعی می‌کند از بقیه پیشی بگیرید و در لیگ خود رتبه‌های بهتری را کسب کند.

 

2- Quiz your English

اگر به دنبال اپلیکیشنی برای بررسی میزان تسلط خود هستید این اپلیکیشن مناسب شماست. شما با انتخاب سطح خود می‌توانید در آزمون‌های مختلفی شرکت کنید و خود را بیازمایید.

 

3- The British Council

این اپلیکیشن از بهترین منابع یادگیری گرامر است. با درسنامه‌ها و بازی‌هایی که درون این اپلیکیشن وجود دارد شما می‌توانید از سطح مقدماتی تا پیشرفته گرامر انگلیسی را فرا بگیرید.

 

4- 6,000 Words

برای یادگیری لغات این اپلیکیشن پیشنهاد می‌شود.از طریق تصاویر شما می‌توانید کلمات مختلف را یاد بگیرید که به صورا موضوعی دسته بندی شده اند.

 

5- Beelingu

برای یادگیری و تمرین ریدینگ، این اپلیکیشن بهترین گزینه موجود است. این اپلیکیشن داستان‌های کوتاهی را برای شما می‌خواند و همزمان متن آن آن را به نمایش می‌گذارد. موضوعاتی که beelingu پوشش می‌دهد بسیار زیاد و متنوع است و از داستان‌های کوتاه کودکانه تا مقالات علمی را شامل می‌شود.

 

6- HelloTalk

مشکل بسیاری از زبان‌آموزان نداشتن دوست مسلط به زبان انگلیسی است. برای بهبود مکالمه لازم است که به انگلیسی صحبت کنید. از طریق این اپلیکیشن شما می‌توانید با 15 میلیون کاربر در ارتباط باشید که همه به دنبال یادگیری زبان گرد هم آمده اند. شما از طریق آموزش زبان خود می‌توانید زبان کشورهای مختلف را یاد بگیرید.

 

7- Grammarly

رایتینگ از سخت‌ترین قسمت‌های آزمون‌های زبان انگلیسی است و فارغ از آن بسیاری هنگام نوشتن سر در گم می‌شوند و گرامر صحیح و جمله‌بندی نادرستی را انتخاب می‌کنند. این اپلیکیشن قدرتمند اشتباهات شما را می‌گیرد و گرامر صحیح را به شما آموزش می‌دهد تا دیگر دچار اشتبهاه تکراری نشوید.

 

8- BBC Learning English

اما اگر می‌خواهید مکالمات روزمره را یاد بگیرید این اپلیکیشن بسیار برای شما مفید خواهد بود. این اپلیکیشن به طور روزانه درس‌های جدیدی ارائه می‌دهد و تنها در 3 دقیقه نکات و لغات و مکالمات جدید را به شما آموزش می‌دهد.

 

منابع دیگر

همچنین شما می‌توانید از طریق شرکت در دوره‌های متنوع آموزش زبان انگلیسی مکتب‌خونه مهارت‌های خود را بهبود ببخشید. دوره‌های رایگان این مجموعه نیز بسیار می‌تواند برای شما مفید باشد. با شرکت در آزمون تعیین سطح زبان انگلیسی مکتب‌خونه سطح خود را مشخص کنید و از یادگیری دوره‌های پیشنهادی لذت ببرید.

۲۵ فروردين ۰۰ ، ۱۳:۰۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Andre Unana

بهترین داستان‌های صوتی انگلیسی برای کسانی که شروع به یادگیری زبان کرده اند

داستان صوتی انگلیسی از این جهت برای آموزش زبان انگلیسی مفید است که همزمان که شما با لغات و اصطلاحات انگلیسی آشنا می‌شوید، مهارت انگلیسی شما نیز تقویت می‌شودو در ادامه این مقاله بهترین داستان صوتی انگلیسی مبتدی را برای شما معرفی خواهیم کرد، همچنین اپلیکیشن‌هایی را معرفی می‌کنیم که مجموعه‌ای از این داستان‌ها در خود جای داده باشد.

 

کتاب‌های صوتی مناسب برای مبتدیان

 

1. The Wind in the Willows

این کتاب برای رده سنی کودک و نوجوان نوشته شده و از آنجایی که لغات و اصطلاحات پیچیده‌ای ندارد برای افرادی که به تازگی یادگیری زبان انگلیسی را شروع کرده اند مناسب است.

 

2. Alice’s Adventures in Wonderland

آلیس در سرزمین عجایب به قلم لویس کرول. کتاب کودکان دیگری است که بین بزرگسالان نیز بسیار محبوب است.

 

3.Jungle Book

کتاب جنگل داستان پسری به نام موگلی است به همراه گرگ‌ها در جنگل‌های هند زندگی می‌کند.

 

4. The Adventures of Pinocchio

اگر متولد دهه هفتاد یا 60 باشید احتمالا تا حالا دست کم یک‌بار انیمیشن پینوکیو را از تلیویوزیون دیده‌اید. این داستان نیز از جمله داستان‌های پیشنهادی ما برای سرعت بخشیدن به فرایند یادگیری شماست.

 

اپلیکیشن‌های مفید داستان صوتی انگلیسی مبتدی

 

Free English Audiobooks - Learn English by Stories

از طریق این اپلیکیشن می‌توانید به دنیایی از کتاب‌های صوتی دسترسی داشته باشید. این اپلیکیشن مجموعه‌ای است از داستان صوتی انگلیسی مبتدی که همراه با متن یک‌جا آورده تا همزمان به گوش دادن به فایل صوتی بتوانید متن آن را نیز مرور کنید.

 

Learn English by Short Stories - Free Audiobooks

این اپلیکیشن نیز مثل مورد قبلی داستان‌های کوتاه همراه با متن را فراهم کرده است.

۱۷ فروردين ۰۰ ، ۱۲:۱۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Andre Unana